onsdag 17 april 2013

Mitt spel: Kate Lee

Hejsan! I detta inlägg kommer jag att skriva om mitt spelande (Första gången!) Detta inlägg kommer handla om min sim Kate Lee och hennes liv! Jag tror i alla fall att hon hette så.. ( Texten till bilden kommer vara nedanför bilden.)



Här är hon!


Först besökte hon stranden, men hon tröttnade rätt så fort..


Efter besöket på stranden åkte Kate till den allmänna polen.


Där hon träffade Taj. (Kommer inte ihåg efternamnet)

 
Och dom kom väldigt bra överrens med varandra och Taj sov över
hos Kate.


När Taj hade gått på morgonen tog Kate det mest lungt.

Förlåt för att det inte blev så långt men det var mest för att jag inte tog jätte mycket bilder..

Vad tycker ni om det här inlägget? Verkar Kate vara intresant? Vill ni fortsätta följa henne?
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar