torsdag 13 juni 2013

15 dagars utmaning

Än en gång förlåt för dålig uppdatering :/ Men jag tänkte försöka uppdatera varje dag och jag ska ta hjälp av en 15 dagars utmaning! Jag hittade ingen på nätet så jag satt mig ner och gjorde en själv. Jag tar upp frågorna i detta inlägg, men börjar med själva utmaningen i morgon. Ni får gärna låna den utmaning, men lämna kredit då!

1. Gör dig som sim, vilka egenskaper skulle du ha? Hur skulle du se ut?
2. Vilken är din favoritfamilj eller sim som du har gjort?
3. Ett hus du har byggt
4. Använder du fusk? Vilka? Varför inte?
5. Hur brukar dina simmar dö?
6. Vad är det längsta du har kommit i en generation?
7. Din favoritbild från sims?
8. Favorit familj EA har skapat?
9. Skapa en kändis i sims 3.
10. Ditt favorit cc?
11. Favoritklädesplagg av EA?
12. Favoritmöbel av EA?
13. Favoritålder  i sims?
14. Din favoritstad i sims?
15. Den fulaste simmen du har skapat?

Kör dagens nedladdningstips i detta inlägg också:

Dagens nedladdningtips är denna söta klänning för våra små sötnosar!
Ladda ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar